HTML

Egy igazi kalandos élet!

Az én saját életemről szól...izgalmas, szomorú, vidám történetek, minden napra van valami jó!Minden napomban van ami érdekes vagy éppen szomorú.Tanácsokat is szivesen tudok adni ha valaki ilyen problémákban van mint én!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Első bejegyzések.Ismertetés :P

2008.05.20. 20:38 Annamary :)

Sziasztok!

A mai nap leiirom pár sorba, hogy milyen is az életem :)
Apukám rákos és már nem lehet meggyógyítani.Körül-belül 1 éve sincs hátra, de ezt a kis időt még megprobálom vidámmá és széppé tenni neki.
Van egy nővérem akire mindig számithatok ha baj van...amikor még kicsik voltunk sokat veszekedtünk persze xD dehát ez szokás mindenhol. :P De úgy kb fél éve jöttem rá h mindenben segít ha kell és neki mindent elmondhatok, mert ő nem adja tovább senkinek:)
És persze van egy szerelmem.2007.november 23.-án ismertük meg egymást és egymásba szerettünk :) sajnos salgótarján fele lakik úgyhogy csak hétvégente találkozunk:(ami nagyon rossz, de a szerelem mindent legyőz úgye :D
Minden nap írok majd, mert sok dolog történik velem.
Például ebben az évben kerültem be a középiskolába, és szerintem bátran kijelenthetem ,hogy nagyon jó osztályba kerültem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandoselet.blog.hu/api/trackback/id/tr83479407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása