HTML

Egy igazi kalandos élet!

Az én saját életemről szól...izgalmas, szomorú, vidám történetek, minden napra van valami jó!Minden napomban van ami érdekes vagy éppen szomorú.Tanácsokat is szivesen tudok adni ha valaki ilyen problémákban van mint én!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Hát eléggé furi nap :s :)

2008.05.21. 16:45 Annamary :)

Hali mindenkinek!

Kicsit furcsa volt a mai napom...osztálytársam az EX-em...és hát még mindig szerelmes belém, annyira édes meg minden, a nevét nem nagyon szeretném elárulni. :)Remélem nem haragszotok :)
Szerelmes a barátomba vagyok: Tommyba :)(L)2 nap múlva leszünk fél évesek:) nah mind1 :P
Ma voltunk barátnőimmel és azzal a fiúval tónál...Nagyon aranyos meg minden volt.Úgy sajnálom.
Pár barátnőm azt mondja, hogy még egyszer összejövünk...  úgy ézem , hogy nekem Tommy az igazi :$(L)és csak ő kell!!IMÁDOM!!!:)
Van a legjobb barátnőm Dia:) az a baj h sokszor hazudott már nekem az elmúlt napokban is és annyira fáj pedig én soha nem hazudtam még eddig neki mert úgy érzem, hogy a legjobb barát az akiben teljes mértékig megbizhatsz és teljesen melleted áll...Öszinte veled, nem féltékeny...hát igen... az a baj h bizalom elveszett és így nem nagyon tudok már benne megbízni... de mondta nekem, hogy bizonyitani fog h újra bizhatok benne... hát egyenlőre nem haladt sok sikerrel:( (u)
A barátom meg úgy veszem észre, hogy le se szar :s fontosabbak a haverjai :s azért ez már milyen??? :s  mondjuk messze lakunk ugyhogy mit csináljon nélkülem? Legalább kicsit boldog :) Ez a nap ilyen érzelmileg kusza volt :s Azért elviselhető volt :)


Mai idézetem:
A bátorság valódi arca nem látványos, nem önmagáért való. Nemcsak a cél tartozik hozzá, az is lényeges, hogy célba érjünk. Olykor évekig kell erre várni. De minél több társa, barátja akad az embernek, annál könnyebb a dolga, közelebb a cél. Ugyanakkor már nemcsak magára kell vigyáznia, a többiek biztonsága is lényeges szempont. És a veszély láthatalan, a legváratlanabb időben és helyen csap le.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandoselet.blog.hu/api/trackback/id/tr31480763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása